169 medl.avg. hittills! En vecka till påminnelse! 2007-03-26 20:03 

Vi avvaktar vad denna lilla påminnelse, till de som missade uppmaningen på hemsidan i början av februari att under feb. eller mars betala medl.- o tävlingsavgiften, ger. Sen...!!!

Medlemsavgiften i KFUM Örebro Orientering är 250:-, för familj (barn upp t.o.m. 16 år) 750:-. betalas in på pg 796808-4
Tävlingsavgift: 250:- för alla tävlingsaktiva fr.o.m. HD 21. Betalas in på pg 143907-4 (Den som tävlar mycker sparsamt kan välja att själv betala sin/a startavgifter)
OBS! två olika konton för medlems- och tävlingsavgiften!
Styrelsen uppmanar också så många orienteringsmedlemmar som möjligt att även betala avgiften till KFUM Örebro, d.v.s. "huvudföreningen". 50:- in på pg 270240-5. Hittills har glädjande många av de 169 som hitills betalat till orientering även gjort det.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1913


Skrivet av:

Lars Hellstrandh