Träning på torsdagen den 29 mars 2007-03-25 17:27 

På tisdaggen den 27 tränar nya guldgängare på banor som startar vid Rosta gärde och går sedan i Hästhagen o på Jägarbacken med mål vid klubbstugan.

Sedan på torsdag den 29 på f m går veteranorienteringen på dessa banor. Därefter får banorna sitta kvar till på kvällen då övriga i klubben som vill träna på dem kan göra det.
Orange banor på 2,6 3,2 o 4,3 km. T-ställningar, tryckta kartor, samling vid klubbstugan o start vid Rosta gärde (1100 m). Med andra ord blir det snabbhetsträning på dessa banor (tempo).



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1910


Skrivet av:

C-G Garpenlund