Är det någon som skall SPRINGA på lördag 2007-01-25 21:21 

Förra lördagen sprang 4 st på träningen. Tisdagen nattcup sprang 3 st. Dagens PISK i Karlslund var det bara Christer som sprang. Så frågan är: kommer det några som vill springa och orientera i Klockhammar eller åker alla skidor.

Har inte hört någon som tänkt träna löpning. Därför vill jag att om det är någon som tänkt springa så skriv det här på sidan. Annars skjuter vi på träningen till längre fram när ni behöver träna orientering. Kartorna går att använda senare och märklapparna sitter kvar till i maj. En del har i alla fall tänkt åka skidor i Klockhammar så stugan är öppen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1870


Skrivet av:

C-G Garpenlund