Möjlighet att avboka stugor i Säfsen 18-21/1 2007-01-09 15:19 

Kommentera nyheten nedan senast onsdag 10/1 om ni INTE ska med. (Gäller givetvis enbart er som tidigare har anmält sig.)
Glöm inte att det kan bli ett mycket bra träningsläger även utan snö. Väderprognosen visar faktiskt -2 grader och snö på fredag så nuvarande situation kan ändra sig fort.

Tidigare anmälda:
Janne
Iva
Oskar Arlebo
Sara K
Frippe
Ari
Sus
Stefan
Löken
Magnus N
Oskar N
Norse
JoV
Linda L
Harlén
Kristin J
Axel
Nord
Emma A
PJ
Ulla J
Hans J
Jessica P
Peiza


Säfsen

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1838


Skrivet av:

Jan Johansson