|
Möjlighet att avboka stugor i Säfsen 18-21/1
| 2007-01-09 15:19 |
Kommentera nyheten nedan senast onsdag 10/1 om ni INTE ska med. (Gäller givetvis enbart er som tidigare har anmält sig.) Glöm inte att det kan bli ett mycket bra träningsläger även utan snö. Väderprognosen visar faktiskt -2 grader och snö på fredag så nuvarande situation kan ändra sig fort.
Tidigare anmälda: Janne Iva Oskar Arlebo Sara K Frippe Ari Sus Stefan Löken Magnus N Oskar N Norse JoV Linda L Harlén Kristin J Axel Nord Emma A PJ Ulla J Hans J Jessica P Peiza
Säfsen
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1838
Skrivet av:

Jan Johansson
|