De som inte har möjlighet att komma till klubbstugan och redovisa pengar för sina sålda adventskalendrar kan sätta in pengarna på pg 39 33 50-4 (klädshopens konto), som jag ansvarar för. Ange vem sålt kalendrarna, så jag kan bocka av i listan. De som är upp till 14 år kan få 2 kr per såld kalender om de önskar. Jag kommer även att försöka titta in på tisdags- och onsdagsträffarna en stund för att ta emot pengar för sålda kalendrar. Jag är naturligtvis i klubbstugan nästan alla torsdagar, en stund för kl 6 och sedan efter min träning från ca kl 19.15.
|