Lugn! Så här är det: Ett av KFUM:s innebandylag skulle vilja prova nattorientering på tisdag i Solfjädern som alternativ träning. Men saknar naturligtvis pannlampor! De av TIMMEN-deltagarna som kan tänka sig att låna ut sin lampa (Jag vet att det är dyra grejer! Förstår om man avstår!) kan ta med sig den laddade lampan i t.ex. en plastpåse märkt med ägarens namn till Timmen. Max 20 innebandykillar kommer. Vem vet, nån kanske blir nattorienterare när ib-karriären är över!?
|