|
PM för KM 1 nov.
| 2006-10-31 19:06 |
Samling klubbstugan kl. 13.30 för vidare transport till starten som bör ske ungefär 14.00. Stiftklämmor medtag plastficka för startkortet. Def sitter häftad på kartan. Medtag varma kläder till efter målgång då det kan dröja lite innan ni kan tvätta av er i Motionscentralen.
Det fins inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. Följande klasser blir det H14, H16, H18, D14 och D18 Startlist kommer imorgon
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1819
Skrivet av:

C-G Garpenlund
|