Ladda lampan till på Tisdag! 2006-10-29 20:28 

Glöm inte att ladda lampan till Natt Keps-OL på tisdag. Samling karlslund 18.02(!).



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1818


Skrivet av:

Filip Bergman