Klubbmästerskap för HD 13-18 2006-10-29 21:00 

Eftersom KFUM:s klubbmästerskap i orientering gick förra helgen när alla ungdomar var på Skol-SM. Så kör vi KM för dessa nästa onsdag kl 14.00 kring Uggle Stenar

Samling vid klubbstugan senast 13,30 onsdagen den 1 november, hoppas alla har lov då. Det måste vara minst 2 för att KM medalj skall utdelas. Så försök att ställa upp så mangrant det går. Vi åker vidare från klubbstugan till TC och försöker starta omkring 14.00.

Klasser:
D13-14 3,5 km H13-14 4 km D15-16 4 km H15-16 5 km D17-18 5 km H17-18 5,5 km.

Anmälan sker på denna sida, senast måndag 30/10 kl 20.00



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1814


Skrivet av:

C-G Garpenlund