Eftersom KFUM:s klubbmästerskap i orientering gick förra helgen när alla ungdomar var på Skol-SM. Så kör vi KM för dessa nästa onsdag kl 14.00 kring Uggle Stenar Samling vid klubbstugan senast 13,30 onsdagen den 1 november, hoppas alla har lov då. Det måste vara minst 2 för att KM medalj skall utdelas. Så försök att ställa upp så mangrant det går. Vi åker vidare från klubbstugan till TC och försöker starta omkring 14.00.
|