Smålandskavle info 2006-10-26 17:46 

Avresa lördag kl 13.00 för samtliga. Resan borde ta nästan 5h. Var beredda på att åka tidigare om det är risk för dåligt väder.

I startbilen åker följande: Anette (hämtar bil ?), Peter, Oskar o Kristin (fixar vimpel o tält?).
I den andra åker: djN (hämtar bil), Sjögren, Eklöf o Emma samt Sara som vi hämtar i Eksjö.

H o D16-lagen åker med Pecka (hyrbil) och Roland Fjällström. Kontakta någon av dem för att få reda på vem du ska åka med och vartifrån ni åker.

Startlista natt:
http://www.smalandskavlen.nu/dokument/upload/2006_startlista_alla_natt.html

Vi bor på hårt underlag på Haganässkolan i Älmhult:
http://www.stadskartan.se/cache/karta.aspx?Kartid=11258&cityid=0&streetid=0

Frukost serveras på logiet på söndagen, övrig mat får man ta med sig eller köpa.
Vi kommer att stanna och äta på vägen hem.

Annan lämplig utrustning: SI-pinne, regnkläder, stövlar.

Lägg en kommentar om du tycker att någonting verkar konstigt.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1813


Skrivet av:

Daniel Nordström