URSÄKTA! 2006-10-09 07:53 

Karlslund tidigt lö morgon: Var f_n är det stora tältet? Jo, hemma hos jubelåsnan mig! Jag kom på det lördag morgon och då var det så lagom dags...

Jag har varit med på 25-manna ett otal gånger och vet att hur bra vädret än är så är tälten en nödvändighet för att dagen ska bli riktigt trevlig. Nu vet jag inte hur vädret var i Stockholm i helgen men här var det inte särskilt trevligt i lördags.

Jag vill bara säga att jag vet vilken situation jag försatte er i och jag är mycket ledsen för det.

/Erik



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1800


Skrivet av:

Erik Göthlin