Fler uppföljare än barn! Hoppas ni som bara fick ett rejält back-Ol-intervallpass återkommer nästa gång Ungd.kom kallar! Då ska de bli ni få barn! Lovar! TACK för att ni ställde upp. De här gångerna är riktigt bra för de som är ganska färska. Sen måste nog vår blivande 13-åringar få samma hjälp i vildare skogar. Vi återkommer!
|