Dags igen för "Kom I Gång" i Karlslund 2006-09-04 11:42 

På fredag 8 september, är det dags igen.

Jag efterlyser några personer som

* på torsdag 7 september som kan sätta ut kontroller till de två orienteringsbanor vi skall tillhandahålla deltagare i Kom I Gång. Kan kanske bli ett extra träningspass före det ordinarie?

*på fredag stå i ett av tälten och lämna ut kartor. Öppettider ca 07.00-18.00.

Hoppas det finns några daglediga som vill göra en insats.

Anmäl Dig genom att kommentera nyheten nedan. TACK !



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1762


Skrivet av:

Kerstin Norman