|
Dags igen för "Kom I Gång" i Karlslund
| 2006-09-04 11:42 |
På fredag 8 september, är det dags igen.
Jag efterlyser några personer som
* på torsdag 7 september som kan sätta ut kontroller till de två orienteringsbanor vi skall tillhandahålla deltagare i Kom I Gång. Kan kanske bli ett extra träningspass före det ordinarie?
*på fredag stå i ett av tälten och lämna ut kartor. Öppettider ca 07.00-18.00.
Hoppas det finns några daglediga som vill göra en insats.
Anmäl Dig genom att kommentera nyheten nedan. TACK !
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1762
Skrivet av:

Kerstin Norman
|