Enligt överenskommelse har vi en KFUM-parkering för bilar på gräsmattan mellan klubbstugans södra gavel och AIK:s klubbstuga. Om någon P-funktionär vill få dig att parkera någon annanstans ska du bara säga till att du ska kunna parkera utanför klubbstugan.
|