Bilparkering under Kom igång-veckorna 2006-08-29 00:11 

Enligt överenskommelse har vi en KFUM-parkering för bilar på gräsmattan mellan klubbstugans södra gavel och AIK:s klubbstuga. Om någon P-funktionär vill få dig att parkera någon annanstans ska du bara säga till att du ska kunna parkera utanför klubbstugan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1752


Skrivet av:

Lars Arlebo