KLUBBMÖTE, KFUM-huset söndag 19/8 kl 16.00 2001-08-17 14:03 

Alla välkomna

Dags igen för våra välbesökta klubbmöten nu på söndag. Som vanligt finns det hamburgare, videofilmer, Ulla´s fika, viktig information o.s.v. Tyvärr har Carola lämnat återbud. Hon skall sjunga på en kräftskiva för bl.a Björn Borg och hans nya, men vi kommer att ha trevligt ändå- - -!!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=172


Skrivet av:

Tommy Haglund