Alla välkomna Dags igen för våra välbesökta klubbmöten nu på söndag. Som vanligt finns det hamburgare, videofilmer, Ulla´s fika, viktig information o.s.v. Tyvärr har Carola lämnat återbud. Hon skall sjunga på en kräftskiva för bl.a Björn Borg och hans nya, men vi kommer att ha trevligt ändå- - -!!
|