|
Tack till alla funktionärer
| 2006-07-13 11:50 |
Det är verkligen på sin plats med ett tack till alla funktionärer på KFUM Multisport!
Ett tack som borde kommit för länge sen, men "passande" nog så fick vi datahaveri med rök o annat efter tävlingen. Nu är vi återuppkopplade och kan tacka alla!
Alla som hjälpte till på något sätt före och under dagen med arrangemanget som fått mycket beröm av både publik och tävlanden. Även om det var något färre funktionärer i år så flöt allt på fantastiskt bra. Folk ställer upp lite extra och gör mer än vad som egentligen varit meningen! Vilket gör att vi kan hålla hög klass och trevligt bemötande på alla platser och alla delar av tävlingen.
Tack! för att just du ställde upp och bidrog! Gå in på multisportsidan och ta åt er av berömet det är ni alla värda.
/Kattis & Johan
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1719
Skrivet av: Kattis Sjunnesson
|