Ingen JOGGA JORDEN RUNT parkering i år. 2001-08-10 13:49 

Förhandlingarna sprack.

Vi lade ett bud till Hagaby i juni, vad vi ville ha för ersättning. Trots flera påstötningar i juni - augusti har de inte svarat. Först igår kom de tillbaka och meddelade att de inte acceperar vårt bud, utan tycker att vi kan höja avgiften till 7-8 kr/st istället. Det är nu bara två veckor kvar och även om vi accepterar deras förslag, hinner vi inte dra ihop organisationen för Joggen-parkeringen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=167


Skrivet av:

Tommy Haglund