GUNILLA´S GYMNASTIK 2001-08-08 21:11 

REKOMMENDERAS FÖR FLERA

Kom en onsdag kl.18.00 till dansbanan efter 5:an i Karlslund och var med. Det är ett mycket allsidigt program och hela kroppen får arbeta. Gunilla kör stenhårt, men du sjäv bestämmer tempot. Eftersom jag hänger med, krävs inga stordåd.
Vi har dessutom mycket trevligt med buspojkarna Bosse P. och Weine som skojar till det hela.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=166


Skrivet av:

Tommy Haglund