REKOMMENDERAS FÖR FLERA Kom en onsdag kl.18.00 till dansbanan efter 5:an i Karlslund och var med. Det är ett mycket allsidigt program och hela kroppen får arbeta. Gunilla kör stenhårt, men du sjäv bestämmer tempot. Eftersom jag hänger med, krävs inga stordåd.
|