Multisportmötet flyttat 2006-05-11 08:52 

Eftersom det är Kort-KM idag så flyttar vi Multisportmötet till nästa torsdag, 19:30 i Klubbstugan! Möte för samtliga med ansvarsposter och de som är intresserade att hjälpa till lite mer.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1651

Skrivet av: Kattis Sjunnesson