Mindre än två veckor kvar till 5-manna, anmälan går ut i morgon och ingen som har kollat upp hur många som vill vara med. Vad ska vi göra, vad ska vi göra??? Problemet löser vi genom att anmäla 10 lag och räknar med att 50 löpare av varierande ålder ställer upp och springer. Alla åldrar och kön behövs och för att någon inte ska behöva ringa runt och fråga så anmäl ditt intresse till Albin på e-postadressen nedan eller ring 019-127753 så ska nog det hela lösa sig.
|