TISDAG: 22 barn-Många uppföljare. Idag ONSDAG? 2006-04-26 10:44 

Först ett stort, stort TACK till alla som ställde upp i går. Det blev i princip en uppföljare/barn, och mycket NÖJDA och GLADA BARN. Många, men förmodligen inte riktigt lika många barn, idag, men det finns definitivt plats för fler handledare. Dyk upp vid Vattendammarna senast 18.15 om du har tid. Gärna efter en liten anteckning nedan. Tuff vecka var ordet, sa Bull.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1629


Skrivet av:

Lars Hellstrandh