Vill framföra ett STORT TACK till Birgitta Arlebo för ett väl ordnat påskläger. Du har lyckats t.o.m. att hålla vädergudarna lugna under tävlingarna. Det var en mycket trevlig samvaro. Emile och Inger
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1613