|
Träningshelg uppdaterad
| 2006-03-23 13:49 |
På fredag 24 - söndag 26/3 kör vi, istället för det inställda lägret i Stavsjö, en träningshelg på hemmaplan. Alla är välkomna att delta, meddela i kommenterasfältet vilka träningar du kommer att vara med på.
Programmet ser ut som följer:
Fredag: Innebandy, Karl-Johans skola kl 18.00-20.00
Lördag: Kl 10.00 Gunde-OL En träning som kräver, styrka, uthållighet och klurighet. Två olika längder på banan finns. Blandning av asfalt och snöpuls.
Kl 12.30 Lunch i klubbstugan köttgryta med ris
Kl 13.00 Kartteori
Kl 15.00 Skidskytte, 10 km masstart En klass, en bana, en skjutvall, egna skidor, inga egna gevär tillåts. Först i mål vinner!
Söndag: Kl 10.00 Stads-OL, En träning som kommer att genomföras under tävlingslika förhållanden, individuell start, Sportident, fina priser. En dambana och en herrbana.
Kväll Spinning G-vik. Samling i entrén kl. 15.45
För att vi ska kunna planera helgen med kartor, mat osv så anmäl er i kommentarsfältet snarast.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1585
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|