Veteranerna kör i snön 2006-03-17 17:28 

Tisaren kommer trots snön att köra den första tävlingen i Veteranserien torsdagen den 23 mars i Tisarens klubbstuga. Start mellan 9.30 - 11.00, kostnad 30:- då även fikat ingår.

Tävlingen är öppen för alla daglediga o pensionärer. 3 banor från 2,5 - 4,5 km. Den 6 april fortsätter sedan KFUM i Karlslund med nästa deltävling.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1582


Skrivet av:

C-G Garpenlund