MTB-långloppscirkusen drar vidare till ÖREBRO!! 2001-07-20 12:00 

Med risk för att verka tjatig vill jag påminna om att Ring-Up loppet går den 5 augusti i Ånnaboda. Utmärkt tillfälle att pröva på MTB. Här finns dessutom en kortare (40 km) bana för nybörjare...

Sista ordinarie anmälan 24/7


Ring-Up loppet

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=156


Skrivet av:

Erik Göthlin