OLGY planerar resa till Tjeckien 2005-12-16 09:56 

Vi på orienteringsgymnasiet i Hallsberg planerar att åka till Tjeckien på läger under våren 2006.

Datum som vi planerar för är den 17/4 till den 25/4. (Veckan direkt efter påsk. Möjlighet finns att åka från Närke eller hoppa på direkt från påsktävlingar på västkusten). Om intresse finns för att vara med på resan så finns möjlighet att kunna åka med. Vi planerar för att åka stor buss. Anmäl gärna om det finns intresse (gärna inom en snar framtid) och hör gärna av er om ni vill ha mer information.

/Anders och Håkan
Orienteringsgymnasiet Hallsberg



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1533


Skrivet av:

Anders Holm