|
Ungdomar: KM (klubbmästerskap) 28 december!!!
| 2005-12-15 08:16 |
Härmed inbjuds till KM för klasserna HD 10, HD 12 och HD 14. Alt. träningsbanor för de som inte vill tävla.
Nånstans nångång skrevs det att vi skulle ordna ett KM för de yngre på hemmaplan eftersom de äldre drog iväg ända till Göteborg. Nu kan det bli av. Alla hoppas vi väl på snö, men är det fortfarande barmark i mellandagarna så kör vi yngre-KM då, och hoppas att många av er tuffingar törs ställa upp. Vägvisning Glomman öster om Café Skogen. Anmälan till Gunnel Ö senast torsdagen 22/12. Besked om ev. inställd tävling på hemsidan 27/12. Övrig info under "Ungdom - Skärmtroll, BarriBrallan", t.ex. lösning av ev. transportproblem.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1532
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|