Inköp till klädshopen 2006-01-15 17:08 

Det är dags att fylla på klädshopen med de storlekar som saknas. Vi hr 3 olika klädgrupper, tävlingsdress i nylon, trainedressar med kort dragkedja för träning och traditionell vindoverall med hel dragkedja Eftersom vi ej har råd med för stort lager vill jag att ni anmäler önskemål på vad ni vill köpa.

Alla 3 gupperna sälj i separata delar, byxor för sig och överdel för sig. Om ni vill veta mer om kläderna klicka på "Klädshopen" i spalten till vänster. Jag vill helst ha era önskemål före 15 januari, så vi hinner få hem kläderna före vårsäsongen. Skriv nedan vilken storlek och vilken modell ni önskar (är inte bindande, men näst intill). Vårt klädlager är för tillfället stort i stora storlekar, vilket binder upp kapital, så om några storvuxna vill förnya sitt klädförråd går det bra.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1528


Skrivet av:

Birgitta Arlebo