Nu är KFUM:s Adventskalender här 2005-11-15 20:30 

Nu har kalendrarna kommit. Finns i klubbstugan onsdagkväll från ca kl 18.30 och på torsdag kväll fr kl 18.00. Alla måste hjälpa till att sälja våra 1 000 kalendrar för att bidra till klubbens ekonomi.

Jag kommer att dela ut kalendrar i klubbstugan på torsdagskvällarna, men även på tisdags- och onsdagskvällarna om jag kan (kanske någon kan hjälpa mig). Kalendrarna kostar 20 kr st och är av typ skraplott. De brukar vara lättsålda. Klubben får 10 kr/st. Ungdomar upp till 14 år får 2 kr/st direkt i handen, övriga bidrar med hela summan till klubben.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1516


Skrivet av:

Birgitta Arlebo