Lite kompl.TIMMEN-info. med "intagningschansning"! 2005-11-04 10:34 

Glöm inte KLOCKA, eget fika, lite småpengar till spel och att det är 5 km i bil från samlingen 10.15 i Fellingsbro till Krämplingekartan. Sjuklingar skulle kunna skugga nybörjare och frigöra föräldrar som vill vara med. Intagning?

Normalt brukar vi ju försöka hjälpas åt att ta in efter TIMMEN, men det kanske är så att det finns några som inte kan vara med, som skulle kunna tänka sig att ta sig ut i den fina Krämplingeterrängen senare under helgen och ta in de 35 kontrollerna. Finns Du/Ni, ja, då skulle vi som är med snabbare kunna duscha, fika och komma igång med klubbmöte. Vi kommer ju igång något sent på dagen p.g.a. hockeyutspisning i samlingslokalen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1506


Skrivet av:

Lars Hellstrandh