Bowling KM onsdag 16:e November 2005-11-12 16:00 

Nu är det åter dags att kora klubbens bästa klot rullare. 10 banor är bokade mellan kl 20-21 på Strike (vid postterminalen) onsdagen den 16:e november. ANMÄL er så snart som möjligt så vi i god tid eventuelt kan avboka banor.

Förra året var vi hela 44st som ställde upp, med Per Öberg som segrare på 190p. Även i år finns hopp om god uppslutning så 10 banor är bokade (maxtak preliminärt 50st deltagare).

Eftersom Strike är populärt och relativt dyrt får vi precis som ifjol nöja oss med att avgöra KM titeln i en serie. Men jag tänkte att istället för att få en massa tid över på slutet inleda med en kvarts uppvärmning för att hitta "strike-känslan". Så ca 20,15 drar vi igång KM.

Samling ca 19,45 så vi hinner lösa det ekonomiska, skoval, klotval m.m

Kostnad blir ca 45-55 kr/person beroende på hur många vi blir, då Strike tar 225kr/h per bana.

Anmälan dig på anmälningssidan.

/Patrik


Bowling KM 2004

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1505


Skrivet av:

Patrik Eklund