|
KM i bordshockey
| 2005-10-28 11:11 |
Tisdagen den 1/11 avgörs årets KM i bordshockey.
Samling och anmälan i Karlslund kl 17.45 - 18.00. Första nedsläpp kring 18.10. Hur turneringen läggs upp beror på antal spel och deltagare. Alla som har ett spel tar med sig detta så blir det inte så mycket väntan. Om du har möjlighet att låna ut ett spel hämtar jag det gärna.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1501
Skrivet av:

Daniel Nordström
|