Ett stort TACK till Er som jobbade på sta´n, runt om i Marieberg, vid fotbollsentrén och vid handbollen. I princip lika mycket pengar som vanligt på färre människor! Kanoninsats!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1496