Det vore skönt att luta sig mot fler än 17 st! 2005-09-21 07:52 

För att bestämma så rätt som möjligt i KM-frågan, alltså. Inte världens viktigaste, kanske, men det är ju bra om vi bestämmer så rätt som möjligt. Fler får alltså gärna fylla i den lilla enkäten som som finns under "Nya Turer i KM/RM" nedan.

Det är ändå en plats på klubbstugeväggen vi pratar om. Just nu lutar det åt att KM avgörs i Göteborg lörd 22 okt. Både RM/KM(?) och GMOK på söndagen finns på anm.sidan. Återkommer med transportdetaljer.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1472


Skrivet av:

Lars Hellstrandh