Minnesanteckningar från klubbmötet 4 september 2005-09-08 20:38 

Nu finns minnesanteckningar från klubbmötet i söndags under Styrelse & kommittéer. Ni som inte var med, gå gärna in och läs eftersom det innehåller en hel del information.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1463


Skrivet av:

Birgitta Arlebo