3 KFUM-ungdomar uttagna till USM! 2005-08-29 12:25 

Årets ungdoms-SM äger rum helgen den 10-11 September vid Kvarns skjutfält norr om Borensberg i Östergötland. Örebro Läns OF representeras av 21 ungdomar varav tre är från KFUM.

UTTAGNA
I D16 är Sara Garpenlund uttagen.

I H16 är Jakob Lundberg uttagen.

I H15 är Filip Bergman uttagen.

RESERVER
Som medföljande reserv är Lovisa Öst uttagen i D15 och som reserv på hemmaplan är Stina Öst uttagen i D16.

Ett stort grattis till Er!

Hejaklack
Klubbens övriga guldgängare och inbjudna yngre ungdomar med ledare kommer att åka till USM på lördagen för att heja på våra klubbkamrater och försöka slå deras tider i publiktävlingen som arrangeras. Har du inte anmält dig till resan gör du det här


Ungdoms-SM 2005

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1452


Skrivet av:

Johan Gunnarsson