I morgon lördag är jag ansvarig för träningen, men eftersom jag springer 3-dagars i Eskilstuna kan jag inte vara på plats. Verkar inte vara särtskilt stort intresse för att träna, men ni som eventuellt tänker vara med, plocka med egna kartor från Karlslund och lägg egna banor. Även bad får man ansvara för själv.
|