Du behövs till KFUM Multisport!! 2005-06-14 23:17 

Vi är många men behöver bli fler. Det behövs 10 till flaggvakter och 5 personer till som arbetar vid kanotmålet i Dammenlägret! Detta är en vädjan om hjälp att fylla behovet av funktionärer till tävlingen den 2 juli.

Om du kan arbeta under arrangemanget ta helst kontakt direkt med Jonas Victorin (kontrollvakt) eller Johan Haglund (kanotväxling) alternativt anmäl dig i anmälningsfunktionen "multisportfunktionär".



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1399


Skrivet av:

Erik Göthlin