Vi är många men behöver bli fler. Det behövs 10 till flaggvakter och 5 personer till som arbetar vid kanotmålet i Dammenlägret! Detta är en vädjan om hjälp att fylla behovet av funktionärer till tävlingen den 2 juli. Om du kan arbeta under arrangemanget ta helst kontakt direkt med Jonas Victorin (kontrollvakt) eller Johan Haglund (kanotväxling) alternativt anmäl dig i anmälningsfunktionen "multisportfunktionär".
|