|
Utmaningen, eller en rookies betraktelser
| 2005-05-20 21:47 |
Puh! Det gick ju vägen! På stumma ben tar jag mig i mål och inser förvånat: - Vi vann! Vann Utmaningen, en tävling som bara några timmar tidigare fått fjärilarna att fladdra i panik i magen och mig att springa på toaletten minst tio gånger av ren nervositet. Nu står vi här och har vunnit, wow! Förutom ära och en maffig pokal fick vi ett härligt minne.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1372
Skrivet av:

Jan Johansson
|