Jag kommer att köra en annan träning än vad som först var tänkt. Den kallas för entimmarsträning och bygger på att man tränar orientering och löpning. Alla från HD14 kan vara med, tag med er kompass och klocka, start vid klubbstugan kl 18.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1359