Tisdagen den 19 var sista dagen att anmälan sig till Gotlandstävlingarna via hemsidan. Så har du tänkt åka dit och springa och inte anmält dig än så kontakta mig omgående.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=135 Skrivet av: Emma Arlebo