Info-träff inför 10-mila 2005-04-17 22:01 

Måndag den 18, kl. 19.00 träffas alla som på något sätt är delaktiga under 10-mila helgen. Alltså löpare, coacher, servicepersonal, supporters m.fl. Vi kommer bl.a gå igenom de praktiska detaljerna och presentera lagen. Mötet börjar med en genomgång av kartorna från Stigtomtakavlen. Bra om de som sprang tar med sina kartor. Janne ser till att blodsockernivån hålls på en jämn nivå.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1339


Skrivet av:

Daniel Nordström