Sammanlagt ett 20-tal av er ställde upp för våra nybörjare. Det ska ni ha ett jättestort TACK för! Hoppas bara tisdagsgruppen orkar komma igen vid nästa upprop. Sånt kan bara inte hända igen! Onsdagsgruppen, som däremot fick göra en insats, fick idel beröm och gav de 10 ungdomarna en riktigt bra start på karriären. Förmodligen har vi dom i skogen redan på lördag i Sörby, och definitivt i Karlslund nästa vecka. Dom kommer tillbaka tack vare er!
|