Eftersom Kolmårdskavlen ställdes in funderar vi på att åka till Rånässtafetten helgen efter istället. Intresse för ett herrlag verkar finnas och anmäles innan anmälan går ut, fler lag och lag i övriga klasser efteranmäles om tillräckligt många anmält intresse innan 4 april kl 20.00.
|