Intresseanmälan till Rånässtafetten 2005-03-29 15:10 

Eftersom Kolmårdskavlen ställdes in funderar vi på att åka till Rånässtafetten helgen efter istället. Intresse för ett herrlag verkar finnas och anmäles innan anmälan går ut, fler lag och lag i övriga klasser efteranmäles om tillräckligt många anmält intresse innan 4 april kl 20.00.


Anmälan till Rånässtafetten >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1318


Skrivet av:

Oskar Arlebo