Tiomilaträning och Teknikträning 2005-03-28 20:53 

Nu på onsdag är det premiär för vårens OL-träningar. Eftersom det fortfarande är mycket snö uppe i bergen så kommer träningen att genomföras i Lillåskogen.

Det kommer att erbjudas två träningar, en Tiomilaträning(Natt) och en Teknikträning(Dag).

Teknikträningen startar 18:00. Avresa Karlslund kl 17.45
Ni som vill vara med på Tiomilaträningen kommer till Lillåspåret klockan 19:30 med pannlampa på huvudet.

Ingen dusch. Medtag tort ombyte.

Vägbeskrivning från Örebro: Sväng höger vid trafikljusen i Lillån, se kartskiss!

Anmälan behövs för att jag ska veta hur många kartor som går åt men det kommer att finnas några extra om någon missat att anmäla sig. Skriv ett en inlägg nedan för att anmäla er.







Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1316


Skrivet av:

Jonas Victorin