|
DreamTeam 2005
| 2005-03-04 13:26 |
Nu är det dags att plocka fram taktikern i dig och ta ut ett eget lag till DreamTeam 2005. Årets omgång innehåller ett antal nyheter jämfört med föregående år och vi hoppas att ni kommer ha roligt!
DreamTeam går som bekant ut på att ur vår breda löpartrupp ta ut ett lag som ska samla så många poäng som möjligt under våren och försommarens seniorkavlar. I år har vi gjort det hela ytterligare lite taktikkrävande, genom att bara tillåta ett lag per deltagare och införa en lagkapten, vars poäng räknas dubbelt varje omgång.
Men även för dig som inte är någon fanatsik kalenderbitare hoppas vi att DreamTeam ska vara till nöje och ge en extra dimension till vårens budkavlar. Lycka till!
önskar Erik och Oskar
|
|

|
DreamTeam 2005 >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1301
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|