913:- 2005-02-09 09:24 

Kom just på att de årsmötesdeltagare som var kvar till slutet kanske tycker det är kul att få en rapport om innehållet i bössorna.

Alltså 913:-till KFUM:s arbete direkt med de som drabbades i julas, fr.a. i Sri Lanka och Indien, där KFUM är starkt. Kan tyckas vara peanuts i sammanhanget, men vårt idrottsförbund dubblar alltså. Dessutom kan man ju ställa ut en bössa i klubbstugan. Dessutom finns det ytterligare sex KFUM-idrottsföreningar bara i Örebro och ytterligare flera hundra i landet. Allas insats fördubblas av förbundet. Då blir det en hygglig summa direkt till KFUM:s insats i katastrofområdet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1286


Skrivet av:

Lars Hellstrandh