Långberget läger V6 2005-02-09 07:08 

Nu är vi 11 st som kommer åka på träningslägret i Långberget.
Dessutom kommer vi ha 2 st medressenärer i bilarna på väg upp och hem.

Just nu är det mycket fina skidförhållnaden i långberg med ett snödjup på 25 cm, jag har även fått en ol-karta från-97 som verkar helt okej att köra orientering på.

Planering

Torsdag 10/2
Avresa Karlslund kl 09:00
Lunch på vägen, förslag Stöllet (bra mat de gånger jag har ätit där) (5 mil kvar till långberget)
Torsdag em ett skidpass.

2 träningspass fredag och lördag.
1 träningspass söndag före avresan hem.

Ett förslag jag har är att vi äter lunch i restaurangen för 75 :-
Fruckost och middag fixas i stugorna.

Det tillkommer även en slant för spårkort, 170 kr om du ska åka skidor alla dagar, hoppar du över skidpass på Torsdag eller söndag så blir det 135 kr.
Detta betalar man själv när vi kommer fram.

Som det är nu behövs 3 st bilar, gärna med takbox. Janne, Daniel och Stefan. Jag har stor takbox.

Stuga 1 Daniel, Anette, Jonas, Emma, Per Eklöf och Oskar.
Stuga 2 Per Sjögren, Fredrik, Stefan, Jan och Jakob.


Jag har skinksås som räcker till en middag i båda stugorna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1275


Skrivet av:

Stefan Aronsson