Inbetalning O-Vännerna 2005-01-04 15:40 

Betal gärna in årsinsatsen på 120:- på O-vännernas pg 212830-4 endast med hjälp av denna hemsidesuppmaning.

Egentligen skulle brev ha funnits med utskicket om årsmöte och medlemsavgift, men allt gick lite för snabbt. Vi hoppas på många inbetalningar på denna uppmaning. Övriga får påstötning brevledes i februari.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1263


Skrivet av:

Lars Hellstrandh