|
Mässan Tisdag 16/11
| 2004-11-15 09:34 |
Då drar vi igång årets säsong i mässan(guldgänget har tjyvstartat) med nya mål och förhoppningar om förbättringar inför året 2005
Precis som i fjol så kommer vi köra runt på ca 5 st olika intervalltyper allt för att ni ska kunna känna av hur ni ligger till och springer lagom fort. Vi kommer börja med ett löptest på 5000m resp 3000m. Så det vore bra om alla som kan ta tid själva tar med sig klockor, du som inte hade tänkt springa kan ju komma dit och göra en insatts med att hjälpa till och hålla räkningen på varv och lite tider.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1228
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|